Frisk?

Kom på en jätteknäpp sak nyss. Jag har haft en skål med chips här hemma sen i söndags, och jag har inte käkat upp chipsen än. Helt sjukt, de brukar ju försvinna snabbare än ögat. Nu är ju frågan om jag blivit sjuk eller inte. Är jag tillräckligt frisk för att dricka massa öl i helgen?

Över till något annat iallafall, fick en helt plötslig lust att avatarisera mig. Så voila! HAHAHA ca 5-10min arbete i ett fulländat resultat. Okej, jag hade väl kunnat göra det bättre om jag haft tålamod till det och gjort det rätt från början. Får prova en annan gång igen. Jajajaja. Jag ser mest bajsnödig ut.





Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHHAHA grym bild jue :D

2010-02-23 @ 22:55:28
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0