Disney

Vad märkligt det är ibland. Såg på Aftonbladet att en Disney-stjärna dött i en trafikolycka. Är väl sorgligt och så men det är inte det som är grejen. När jag ser rubriken Disney-stjärna död i trafikolycka så tänker jag automatiskt Askungen, Snövit eller typ Aladdin. Först tänkte jag hjälp nu har en av mina barndomsfavvisar dött! Men sen kommer jag ju på att nej, det har de ju inte, för de är tecknade. Vad märkligt hjärnan fungerar ibland.

Fick plötsligt lust att kolla på Skönheten och Odjuret (bästa disneyfilmen alla kategorier) men jag tror den är hemma hos min mor, på VHS. Får koppla ihop min minitv med vanliga tvn helt enkelt, inget annat att göra. Och gå och hämta filmen hos mamma imorgon.


Kommentarer
Postat av: Tove

HAHAHAHA :D Jag sitter och kikar på bloggar, och för ett par bloggar sen så hade någon ett klipp med skönheten och odjuret musik. Så jag tänkte samma där. Att jag var så sugen på att se på skönheten och odjuret. Konstiga meningar där, men du förstår vad jag menar!

2010-02-03 @ 10:04:50
URL: http://toveahlander.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

Åh, den är den bästa! :)

2010-02-03 @ 23:35:43
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0