Dagens bestyr

Idag har jag städat lite och kollat igenom alla kataloger jag beställt hem. Det lutar åt Umeå Universitet faktiskt, men det känns samtidigt som att det är lite långt bort. Så jag funderar på Borås också. Det är rätt svårt det här.
Har även kollat hur utbudet ser ut i Skövde, måste ju få ihop 90 hp innan jag kan börja plugga i Umeå iallafall. Det är skitsvårt att veta vad som kan vara bra att plugga. Börjar bli lite förvirrad.



Har hittat några sommarjobb också, har varit lite apatisk i det här med att ta tag i saker men nu känner jag mig peppad igen. Jobbigt att bara ha en massa fritid hela tiden.


Dagens låt är iallafall: California Girls - The Magnetic Fields



Lyssna då, fast det är bättre ljud på Spotify så kolla där om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0