Ballongdamen

Såg en äldre dam med fyra stycken jättestora rosa ballonger när jag åkte hem från Skövde tidigare idag. Det såg ganska fint ut, förmodligen skulle hon ge bort dem till sina barnbarn.
Men sen tänkte jag att det kanske hon inte alls skulle, och satt länge och funderade på varför i hela friden hon gick runt med de där ballongerna. Hon kanske samlar på ballonger, eller ska göra coola grejer med tidningspapper och tapetklister. Ingen vet liksom, bara den gamla tanten och ballongerna.
Men vafan hon skulle säkert ge dem till sina barnbarn eller något sådant. För vem går runt med en massa ballonger annars?
Di borde veta hut di gamle tantera!


Träningen gick jättebra annars, var nästan tomt på gymmet och det gillas! Inga svettgubbar som snor mina maskiner. Hur awesome är inte det?

Nu ska jag dricka kaffe/se på tv. Tror banne mig jag storstädar imorgon. Idag orkar jag det iallafall inte.


Kommentarer
Postat av: s.

jag pluggar till beteendevetare, så det är mycket psykologi just nu. men väljer själv ganska fritt också vad jag vill läsa :)

2010-02-11 @ 18:06:24
URL: http://sahandb.blogg.se/
Postat av: pelle

hon kanske är en crazy balloon lady? brr... de är läskiga.

2010-02-11 @ 20:32:14
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0