21årstrots

Jag var så jäkla Bruce Willis nyss! Jag trotsade storm och snö för att ta mig till bibblan och låna lite schyssta böcker. Det var så jobbigt att gå, helt stört. Man halkade runt som satan, synd att syrran har mina bra "vinterskor" bara. Jag fick trotsa snövärlden i converse. Halt och jävligt.
Men jag fick iallafall träffa mamma, hon är boss på bibblan här i byn. Hon permanentade håret igår, det blev skitfint! Jag skulle också vilja kunna ha fint lockigt hår, men jag anar att jag hade sett ut som ett troll i det. Men på mammis är det superfint.

Snart kommer min vapendragare Ryssland hit om cirkus 10 minuter. Jag har inte käkat sen frullen, bäst att hälla i sig lite linssoppa. Tjohej.



Blöta, sletna, håliga jäkla converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0