Träningsfreaket

HEJHEJ!!!!



Idag köpte jag nya träningsbrallor! Skitbra tyckte ju jag, två par. Ett par svarta och ett par gråa. Hur sköna som helst. Så direkt när jag kom hem så ville jag ju självklart rakt ut i spåret och provspringa dem, vilket jag gjorde. Men det skulle jag absolut inte gjort, för det resulterade i en stor blodblåsa på stortån, och den gör nedrans ont! Jäkla skitskor jag har då. (Förmodligen inköpta för x antal år sedan då mina fötter var snäppet mindre än vad de är nu.) Finns inget annat att göra än att börja använda mina gamla handbollsdojjor istället, de är i alla fall tillräckligt stora. Hehehe


Jag bespar er en bild på blodblåsan faktiskt, bör inte ses av kvinnor och barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0