Totalt dissad!!

Fysejtan vad dissad jag blev tidigare idag av Rashiflashi.
Har ju sett fram mot att träffa min vapendragare nu i två hela dagar! Vi skulle äta kakor och dricka saft och ha det gött! Meeeeeeeeeeen eftersom hon ska jobba imorgon så kunde hon inte idag. Dissdiss. haha Fast hon skulle i och för sig öva på lite sånger som hon ska sjunga på lördag, men prioritera kan man inte, äta kakor eller sjunga? Va?! Jajaaa. Jag får väl försöka hitta på något annat idag då. (jag är bara lite bitter hehe)




Jag och Rasha also known as dissarn på finkalas hos Denise nån gång!




Men jag SKOJAR JU BARA jag är inte arg på Rashiflashi!! Har bara väldigt tråkigt just nu

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHAHA NEJ VEM KAN VARA ARG PÅ MIG LALALA :D SÖT bild på osss!!!!! men jag ska aldrig ha ful hårfärg igen i mitt liv. NEVAHH!!

2010-08-19 @ 16:38:26
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

linn var håller du huuuus!?!

2010-08-24 @ 13:55:06
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0