Revolutionary Road

Tjenizzzz
Kvällen har spenderats med mor och far, ätit en massa mat, druckit rödvin och kollat på Revolutionary Road. Filmen var väl helt okej, men jag vet faktiskt inte. Kanske var lite för trött. Den var ju lite deppig på sina ställen, de hade det inte lätt alltså, Winslet och DiCaprio. Inte lätt alls faktiskt. Jaajaa...

Nu har iallafall mami och papi dratt sin kos för att dricka nån öl nånstans vart det nu var. Ganska skönt faktiskt. Hehee, man kan fisa i lugn och ro, hehehehe.

Sen måste jag bara säga att mina nya softiga brallor var det bästa köpet på jäkligt länge, så jävla sköna! Så, då var det sagt.



Nya softarbrallor plus att man kan se blodblåsan om man vill. Om man tittar riktigt noga så ser man att det är lite rött på ena stortån. (Det som inte är nagellack alltså, jag ritade ju en pil så så svårt ska det inte vara att hitta hehehehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0