OS-GULD! VM-GULD! SM-GULD! osv...

TJEENNNAA!!
Hur mår ni? Jag mår bra!! Hahaha

Nej men, jag är nog banne mig snart elitidrottare! Sprungit över 5km idag! Hur sjukt är inte det? Inte långt kvar till SM/VM/OS. Jag kommer krossa! hiho. 

Idag har jag inte gjort nåt annat typ, eller jo! Jag har kollat på tusen avsnitt av Eureka.


Och lipat lite. Flera gånger. Eftersom livet suger lite nu, har inget som helst boende första veckan i Borås. (Högskoleplugg). För tydligen kunde man (de som har studentrummet) inte höra av sig i god tid om att det inte gick att flytta in fast de sa att jag kunde det. Blir så trött, och grinig. Och arg. Jättearg. Fast jag hitta ett superbilligt vandrarhem så livet är inte fy skam ändå! Det LÖÖÖÖSER sig!




Kommentarer
Postat av: Emelie

linnpinn, du får trösta dig med att de flesta har det på det viset :) med boende första veckan alltså. jag bodde i en stuga 6 km utanför stan utan internet, varmvatten och dusch min första vecka i varberg. många i min klass huserade på vandrarhem/hos kompisar och släktingar första veckan. hela grejen är skitdum, jodå, men inte mycket att göra åt :)

2010-08-18 @ 22:27:10
Postat av: Linn

Ja, det är verkligen sugigt! Fast det kommer ju lösa sig ganska bra ändå känner jag på mig :)

2010-08-18 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0