Det stora barndomsmysteriet.





Som ni ser på den här bilden så har mamma en tavla hemma, det är en tjej i hatt som tittar ut över havet/sjön. Tjejen har blommor på hatten. Som ni SER.



När jag var sisådär jätteliten, kanske fyra-fem år, kanske ända till jag blev sju-åtta år så kunde jag för allt i världen inte förstå vad den här tavlan föreställde.

Jag såg ju att det var en hamburgare, men varför var det blommor på hamburgaren?? Och hur mycket hamburgerkött var det inte på den? (det bruna håret trodde jag var köttet, fast jag kände ju att det inte riktigt hängde ihop.) HAHAHAHAHAHAHAH jag var då inte så smart inte! HAHAHAHA! Fast det är tur att min syster också såg att det var en hamburgare på tavlan. Hehe, hade ju vart pinigt annars..

Kommentarer
Postat av: rasha

jag tyckte den såg ut som en hamburgare första gången jag såg den.. när jag var 20 :P

2010-08-17 @ 15:20:35
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0