Dä ble allt ena felmriker da

Jorå! Idag har jag minsann sett tre filmer. Känner mig lite som en galen businesswoman här, fullt upp hela dagen. Fick ju in ett riktigt bra flyt och såg Alice i Underlandet, Mamma Mia och Smala Sussie. Man kan ibland kan man säga.



Men nu piper det i sovcentrumet i hjärnan och säger att nu minsann är det dags att sova. Jag ska bara kolla lite Dexter först, bara lite, och sen läsa en stund, en liten stund. Sen är klockan säkert minst ett och då är det nog ändå dags att sova. Så blir det nog.



FÖR IMORGON SKA JAG FIKA MED BÄSTASTE DENISE OCH MED BÄSTASTE RYSSEN RASHIFLASHI! Kommer bli awesome, be there or be square!




Bästa Denise och hennes polare Lina (tror jag!) Rasha vet ni ju hur ho serut va!

Kommentarer
Postat av: bina

ey! om du inte hittat lägenhet i borås så får du mer än gärna kvarta hos mig tills du hittar en. vet hur svårt det är.

kram bina

2010-08-13 @ 11:38:51
Postat av: Linn

Jag har redan hittat lgh, men tack ändå!

2010-08-13 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0