Bortskämd

Jeeeeeez vad jag har blivit bortskämd med att ha en tvättmaskin! Nu bor jag hemma hos mamma ett tag och här finns då ingen tvättmaskin i lägenheten utan man måste gå ner för flera trappor och in i en mörk källare för att tvätta, där finns nämligen en tvättstuga. Hur kunde jag ha glömt bort hur jobbigt det var undrar man ju, och måste försöka påminna mig själv om att tvätta oftare för det här var fan skitjobbigt. Tog hela eftermiddagen och kvällen.

Men sen manglade jag också. MAAANGLAAADEE. Så jäkla metal att mangla lakan. Jäkligt hårt.

Allt detta springades upp och ner för tusen trappor har gjort mig trött. Jag kommer somna som en sten inom en snar framtid.
Stenhårda manglarn själv förra sommaren, min kamera har tagit semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0