Biblioteksmästare

Snart börjar alltså allvaret, jag flyttar till Borås på söndag! Ska ju börja plugga och sådär, ska ju bli bibblans mästare (bibliotekarie). Kommer bli så coolt!

Det bästa är att allting har löst sig så jäkla bra! Visst, det var lite krångel med boendet och sådär men vadå, jag hittade bästa vandrarhemmet för skitliten penning/natt! Så detta kommer bli superbra!


Annars då!?
Jag tvättar, har inte satt i linserna än och känner mig som en smutsig halvblind pryl. ja. Så smutsig är jag ju inte iofs. Men jag hade verkligen inga rena kläder så lite smutsig. Hehehehe 
Jag drömde om lejonkungen 3 inatt också hehehe det var kyyl

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHAHAH kag drömde om magoperation det var kyyyl :D

2010-08-25 @ 14:41:21
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0