Snooza

Jag har ett litet problem. Ett litet litet litet problem. Jag en snoozare. Herregud Linn! Det är lördag! På lördagar behöver man inte snooza! Sen är du arbetslös också, varför ens ställa klockan? Haha! Gudars, jag borde ta tag i det här snart!

Rasha ringde iallafall och väckte mig mitt i snoozandet nyss. Hon ville käka lunch med mig. Det ville jag ju naturligtvis eftersom det var pizza hon föreslog. Bästa frullen!  Så det var bara att dra sig ur sängen helt enkelt. Och nu är det väl bäst att jag slänger in mig själv i duschen så jag vaknar till lite.



gammal fiskbild!


Kommentarer
Postat av: Rasha

haha yes i löööve it :D sjukt bra modell föffan

2010-04-17 @ 17:17:59
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0