Shutter Island

Var ju som sagt på bio med Linda och Lars igår kväll. Vi såg Shutter Island, andra gången för mig, första gången för Linda och Lars. Den var helt jäkla bra igen! Nästan att jag skulle kunna se den igen på bio, men jag tror jag väntar och köper dvdn faktiskt. Man behöver ju inte överdriva bara för att man kan. Eller..?

Efter bion gick vi till Husaren, det var ju billigt. Men vafan. Alla människor som var där var seriöst inte äldre än 12 år, de var ca 1.50cm långa, och jättekonstiga. Förmodligen samlas det jättekonstiga människor på husaren på torsdagar. Har säkert något konstigt hemligt möte. Vi gick åkte hem ganska snabbt.

NU SKA JAG GREJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0