Rubrik

YO!

Idag var Rasha här. Hon var lite sjuklig och klen men det var trevligt ändå. Nån måste ju ta hand om na, jag laga lite köttfärssås a la Linn (så jävla god), matade henne med ibumetin och halstabletter. Dagens goda gärning avklarad.
Nu har jag badat och fixat. Bada är faktiskt en jäkligt feelgood-grej. Man känner sig så sjukt avslappnad när man ligger där och har det gött medan man läser en gammal Vetenskapens Värld-blaska. Livet kunde inte vara bättre! Bada borde man göra mera. Fast det blir ju så himla tråkigt efter fem minuter, men ändå!

Imorgon drar jag och tränar, har inte tränat på någon vecka nu. Har varit krasslig. Men nu kan jag inte skylla på det längre utan ta tag i det igen! Ska bli gött.

Nu tror jag minnsan att det blir film. Om jag hittar någon bra vill säga. Sådana saker kan ju ta en stund, jag är skitdålig på att bestämma mig nämligen...



Radiation Girl & Flashy Rider på väg på coola äventyr.

Kommentarer
Postat av: Rasha

åh VI är ju snygga iaf. tur de.

2010-04-12 @ 00:09:49
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Rasha

ja jag vet, jag vill inte säga att nån är ful. ful är så elakt!!!!! alla är fina på sitt sätt .... HEEE HEE HEEEE, jag mår bättre! men hoppas massa sömn gör den sista touchen! sylt + potatisgratäng = giftemål

2010-04-12 @ 00:10:16
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0