Klipp dig och skaffa dig ett jobb!!

Ja för bövelen! En sak har jag gjort iallafall, jag har klippt mig. Skaffat mig ett jobb har jag inte gjort, på den fronten går det inget vidare. Vill du anställa mig så kan du göra det, jag är både snygg, trevlig och smart. Kan det mesta och är faktiskt inte så tokig att ha att göra med när allt kommer omkring. Men nog om det.

Mer om mitt fina hår tycker jag. Så här ser jag ut just nu, och nej jag kan inte ta en normal bild utan att grimarsera. Jag ser så jäkla icke tuff ut om jag inte gör massa miner. Så bortse från det och kolla in huvudet bara.




Himla snygg tjej.

Sen tog jag VÄRLDENS finaste bild på mig själv också, jag ser helt sjukt fin ut. Och för att inte skrämma livet ur er som gjorde jag bilden lite mindre. Man ska ju inte ha för mycket av det goda som man säger.
Här är den iallafall!



HAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

Jag tycker iallafall att det är roligt. Men sen har jag ju suverän humor också när jag sovit dåligt. YES!

Nu ska jag äta second breakfast, för det är sånt jag gör. Herrå!

Kommentarer
Postat av: Nattalie

BÄST!!! hahaah!

2010-04-06 @ 15:48:49
Postat av: Emelie

linn the hobbit, eating second breakfast and speaking with a new zeeland-accent.

2010-04-06 @ 16:28:29
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hahaha! Underbar bild :)

Snygg frilla :)

2010-04-06 @ 17:03:48
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: rasha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH herregud linn!! jag skratta verkligen rakt ut när jag såg den, tills jag hade ont i magen!!!!!!!! åh jag måste kolla på den nu igen när jag är klar med denhär kommentaren, det bästa jag sett!!!!

2010-04-06 @ 19:05:22
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0