Herrå!

Ja, hejs! Kommer nu i nästa vecka att säga upp min lägenhet för att i sommar mellanlanda lite hemma hos min mamma. I höst blir det borås om jag kommer in på skolan eller så tar jag mitt pick och pack och flyttar till Skövde.
Mamma var här idag och hjälpte mig att titta över en massa saker, känns bra att hon ville hjälpa mig att kolla på allting, så jobbigt att läsa allt själv och ändå ringa mamma en gång i kvarten när det är något jag inte förstår. Så det börjar kännas väldigt bra nu!
Nästa vecka kommer jag redan att börja röja lite tror jag. Slänga det som jag kan slänga och packa ner det som jag faktiskt inte behöver ha här. Känns som det kommer ordna sig bra! Faktiskt! Känns skönt att reda ut en massa saker! Så nästa vecka blir det att börja säga upp alla prylar/abonnemang och sånt. Gött!

Nog om detta!

Jag vill ha öl och skoj nu, tack på förhand.



Bästa bilden! Skrattar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Tove

Men vart ska du göra av alla grejer? Jag kan komma och peka ut vad jag kan ta hand om :D höhöhöhöhö

2010-04-17 @ 22:59:25
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0