Go ettermidda!




God eftermiddag!

Jag är seriöst hur trött som helst, skulle kunna somna på stört egentligen. Sov ca 4 timmar inatt, gick upp ungefär åratal tidigare än när jag brukar gå upp, drog in till skövde, vandrade runt nån halvtimma och sen på arbetsintervju. Arbetsintervjun gick jättebra för övrigt, känns som att det gick väldigt bra iallafall. Så nu håller jag tummarna på att de hör av sig imorgon eller i övermorgon.


HEJJA LINN DU ÄR BÄST!


Sen drog jag i vart fall till ams för jag hade ett möte med en jobbcoach, vi kika lite cv och sådär allt såg finfint ut faktiskt. Inte mycket att ändra på där. Skulle tro att min enda dåliga sida är att jag är lat. Typ.

Köpte lite books också, Lyckan är en sällsam fågel av Anna Gavalda, Patient 67 av Dennis Lehane och Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. Tre för 149:-, som taget!
Nu blir det grymt läsande framöver.

Har faktiskt hunnit med att ta en kaffe på Pims också, produktiv produktiv. Har iofs hunnit ligga i soffan i snart tre timmar också, men det är en annan femma!

Nu måste jag fundera på vad man ska käka till kvällsmat. Matmatmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0