TOVE!

Tove är nog världens bästa syster faktiskt. Eftersom jag är sjuk så är det nog ingen höjdare om jag cyklar till ICA sen och hämtar mitt paket, mina böcker har kommit, så hon skulle lämna dem till mig när hon slutar sen. :) Nåt roligt ska man väl få göra när man är sjuk iallafall! Det ska bli spännande med lite ny läsning. Har sett på filmen idag igen, eller sista halvan iallafall. Sista halvan är nog bäst. Baseballscenen iallafall. GRYM

Jag mår illa, är trött och vet inte riktigt vart jag ska göra av mig. Tror jag ska ringa lite till pappa och beklaga mig. Jo, det ska jag nog göra.


Saknar er på jobbet vill jag bestämt påstå!

Kommentarer
Postat av: flashy

saknar dig med linn<3

2009-09-09 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0