Torsdag

Ännu en dag på jobbet. Denise och Sus verkar inte ha kommit hit än, så än sålänge är det tyst och lugnt haha. :)
Jag glömde självklart att ringa till Synsam imorse. Inte bra, men det kanske går att beställa via hemsidan, har för mig det. Måste jag kolla upp!

Haha, jag var grymt trött idag, jag ställde mig i badrummet och stod där och kikade in i badrumsskåpet i säkert tjugo sekunder. Jag kom verkligen inte på vad sjutton jag skulle göra där inne, varför hade jag gått dit? Men sen kom jag på att jag skulle ju borsta tänderna. Haha då är man bra trött. Stod där jättelänge som ett riktigt fån.

Nä nu ska jag kolla synsam.

PUSS



Kollade hemsidan, fatta inte. Jag får nog ringa dem ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0