Snälla

Tove och Oscar gick precis. De var här med böckerna! Plus att de hade tagit med wienerbröd! Så gott :) Snällt av dem att komma förbi såhär sent tycker jag.

Hm, jag är lite fundersam. Ska jag försöka läsa ut boken jag läser nu, som jag för övrigt läst minst tio ggr tidigare, eller ska jag börja läsa twilight? Fast iofs, har glömt massa smågrejer i boken jag läser nu så det blir så gött nostalgiskt när jag läser den igen. Hm. Det är iofs bara 100 sidor kvar så det kan jag nog läsa klart ikväll. Så får jag börja i Twilight sen. Ja, det är nog the way to go!

Kommentarer
Postat av: Emelie Olsson

Vad läser du?

2009-09-09 @ 23:22:46
URL: http://quartz.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0