Särskrivning

Nu bloggar jag on demand. Denise tycker jag ska skriva ett inlägg om detta ohyggliga ämne, särskrivning!
För det första, jo jag särskriver väl säkert ibland, men inte på helt uppenbara saker som tex:

Förfest - För fest
Svampplockare - Svamp plockare
ljuslykta - ljus lykta
järntabletter - järn tabletter

Nu är ju den stora frågan, är detta verkligen okej? Ska folk inte kunna sådana grundläggande saker? Visst jag kan säkert skriva fel ibland också, och jag hackar inte på nån som inte kan, men ändå. FÖRSÖÖÖÖK?!??!!?

haha nej jag är inte bitter idag.


Kommentarer
Postat av: Tove

Linn jag vill ha hjälp! kan du vara inne på msn på din arbetstid?

2009-09-02 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0