Sämst

Idag har jag en sjukt dålig dag. Så jag skulle försöka pigga upp mig och komma på bra saker. Detta har jag kommit på hittills.

BRA SAKER:

• Jag har inte ont i huvudet
• Jag är varm om fötterna
• Sitter inne nu när det regnar
• Jag har inte svininfluensan
• Jag är inte död

Det var det. Vet inte om jag blev så väldigt uppiggad av detta men så är det.
Jag kom på en massa dåliga saker, men det var för många för att skrivas ned här. Jag vill ju inte verka bitter liksom.



Haha Martin knows the way
"there is no way to happiness, happiness is the way"

Kommentarer
Postat av: rasha

stackars min linn. jag ger dig en asscone. <3

2009-09-03 @ 20:06:44
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: matilda

Ja den är grym! :)

2009-09-03 @ 20:59:00
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tänk såhär: Jag har inte kraschat mina föräldrars bil så dom måste köpa en ny för den gick inte o laga! För det har jag råkat göra :):) Känns det bättre nu Linn pling forsman?

2009-09-03 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0