not dead yet!

Haha, Rashirashi, jag har inte HUNNIT blogga bara.

Har precis läst ut Twilight. Skitbra kan jag säga. Och du som inte trodde jag skulle palla läsa ut den ikväll Rasha, hoho in your face! :D

Helgen har varit kanonbra! Var på kräftskiva, åkte vid lunchdags i lördags och kom hem vid lunchdags idag. Vi var vid Nattalies stuga i Herrängen, vid Skagern. Sååå fint var det där! Hur nära vattnet som helst, kändes som typ fem meter till vattnet, men det var ju självklart lite längre. Hade jättetrevligt! Trevligt sällskap, trevlig mat och trevlig dricka! Kanonhelg må jag säga.

Så idag har jag städat hela jäkla lägenheten, tvättat inte mindre än fyra maskiner tvätt, och diskat. Dendu! De ska ju tydligen borra sönder lägenheten i veckan, så då måste det nog vara någotsånär rent och snyggt iallafall. Kanske är nogra snyggingar som ska borra här, man vet ju aldrig. Då kan det ju inte se ut som värsta sunken bor här. (Även fast jag är värsta sunken, men det är mitt hus mina regler. Jag städar när jag vill)

Tog inte med någon kamera i helgen så ni får inte se hur schysst det var i Herrängen. Too bad...

Kommentarer
Postat av: Rasha

Hohohohoomañana! nej jag trodde inte du skulle palla men det gjorde du din fis :D grattis! Nu är det bara nummer två. jag längtar till vi kan diskutera.



nattalie måste ha haft kamera ? :O

2009-09-14 @ 15:00:20
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0