Motionerat

Puh, fy sjutton vad otränad man är! Har precis motionerat, gått upp till spåret och sprungit spåret. Det känns i benen nu kan jag be och få tala om! Men det är jäkligt gött att det är över.
Jag måste köpa ett par nya träningsbrallor med blixtlås på fickorna, känns som om alla nycklar och mobil ska trilla ur när man skumpar fram i skogen. Ja, det får bli när jag får nästa lön, tills dess får jag springa med grejerna i händerna.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Lite besviken var jag att ingen vampyr kom och gjorde mig sällskap, men välkommen till verkligheten!

Kommentarer
Postat av: rasha

Haha, jag vet man spanar och spanar. men de finns tydligen bara i forks?

2009-09-05 @ 14:25:55
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Linn

Hm, ska vi flytta till Forks säger du? hmhm

2009-09-05 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0