Morning!

Gomorrn!
Sitter och sköljer tänderna med dentan, när man ändå ska hålla på att bli så jäkla duktig med tänderna så är det lika bra att gå all the way!
Idag ska jag vara på utbildning halva dagen och sedan sätta igång och jobba vid fem. Så roligt att det händer något nytt!

Läste för övrigt ut bok nummer tre igår kväll. Tvingade mamma att kolla om fjärde boken fanns inne på bibblan (mamma jobbar där) och det fanns den! Så hon skulle låna den åt mig så jag kan börja läsa den ikväll sen! Kommer nog bli riktigt awesome tror jag. Längtar tills det är klart så jag kan diskutera lite med min vapendragare, du vet vem du är.


Hm, jag orkar fan inte laga någon mat idag heller, så jag får väl köpa någon sallad eller nåt till lunch. Så jäkla trökigt att laga mat jämt och ständigt. Jag tog iallafall itu med disken igår när jag kom hem. Så nu är det fräsht igen haha


Nej, jag ska väl försöka hitta något vettigt att ha på mig.

CIAO

PS. Det regnar ute, det gillar inte mitt nyplattade hår. jag kommer bli lockig. Fy bubblan!

Kommentarer
Postat av: vapendragaren

skrockar och vrider min mustash

2009-09-24 @ 11:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0