MONDAY MONDAY

Helt seriöst, jag måste köpa vantar. Så sjukt kallt när jag cyklade hem så jag nästan fick bända av fingrarna från styret. Vantar, gimmie! (så kallt var det kanske inte men NÄSTAN!)

Idag kändes som en otroligt bra dag annars! Träffade Carro, skojskoj, kändes som det var skitlängesen jag träffa henne, förra veckan alltså. Lite tomt när hon bara jobbar 30%. Men jag får väl överleva!

Vann en trisslott på jobbet också, vann fan 50 spänn! Sooo lucky! Självklart bytte jag lotten mot ett paket l&m och en tia. Lätt värt.

Nä, nu tror jag att jag ska lägga mig faktiskt. Fast jag är inte så trött, men jag orkar inte göra något. Ska försöka läsa lite i New Moon.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbigt att behöva tänkar på vantar redan

2009-09-15 @ 13:52:08
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0