måndag

Idag har vart en väldigt oproduktiv dag faktiskt. Gick upp aptidigt för att ta en buss tidigare in för att kunna hämta ut mina svindyra linser. Fatta vad dyrt det är med linser egentligen?! Borde säkert löna sig med en såndär laseroperation, men jag är chicken så jag vågar inte. Jag avvaktar helt enkelt. Kanske vaknar jag en dag med helt PERFECT syn och då hade jag ju slösat ut en hel massa penkar i onödan. Och det är då definitivt inte okej.

Annars köpte jag en tvål och mandelskrubb eller vad det var. På åhléns iallafall. Det vet jag

Näe Linn, nu får vi ta tag i detta att börja träna faktiskt. Det lutar ju snart åt att det är dags faktiskt. Snart kan ni inte kalla mig Linn längre, utan bulldegen. Verkar bra mycket mer passade faktiskt. Haha och det är ju ganska patetiskt.

Neeeej, nu ska jag vara duktig och laga mat. Alltså steka korv och koka snabbmakaroner. Här är gourmetkocken igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0