Jaja

Satt över lite på jobbet så det blev inga skor, hann inte med det innan bussen hem. Lite trist. Kanske får dra in imorgon istället, får se om jag orkar. Är så sjukt trött, skulle helst vilja sova hela dagen imorgon.

Nu ikväll så har jag och Rasha sett film och käkat grymt god sallad + en jäkla massa godis. Gött att jag redan är hemma, annars hade jag behövt rulla hem faktiskt!
Nu till det lite pinsamma kanske, jag och Rasha kollade på Twilight nu ikväll. Två gånger. Alltså först kollade vi filmen, sen en gång till. På raken. Hur töntigt är inte det? Meeeen det som kanske kan förklara det hela är väl att jag och Rasha kan inte se på film utan att kommentera ALLT sammtidigt. Så helt enkelt var vi tvugna att se den först en gång UTAN att kommentera så mycket, för att sen se den igen och bara släppa loss liksom. Låter väl vettigt?

Imorgon ska jag nog gå en jäkligt lång promenad och bara ta det lugnt. Orkar inte göra en massa grejer jämt och ständigt.

Nu ska jag sova, gonatt!

Kommentarer
Postat av: rasha

HAhaa. fan vad coolt att vi har samma bortförklaring till varför vi såg den två gånger ;) TVÅ gånger!



...and it was good!

2009-09-05 @ 00:45:28
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Oscar

Undrar vart jag hört den bortförklaringen.. RASHA

2009-09-05 @ 01:28:33
Postat av: Linn

Hahaha Oscar, vi tänker rätt lika jag och ryssland

2009-09-05 @ 01:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0