Inte min grej

Det här med tid är definitivt inte min grej. Här sitter jag, helklar förutom borstandet av gaddarna, och det är en hel TIMME kvar tills jag ska gå. Jag undervärderar min kompetens att göra saker snabbt har jag nu konstaterat. Hade väl mina aningar när jag märkte att jag hade cyklat och satt mig att vänta på bussen hela tjugo minuter innan bussen till jobbet går. Detta är definitivt inte okej. Jag har väldigt svårt att säga till mig själv, att nu Linn nu börjar du bli lite gammal... Och det stannar inte bara där, igår frågade jag Åsa om hon hade hunnit äta på lunchen, hon svarade att ja det hade hon hunnit, och jag säger " Jaa, vad bra!". INTE OKEJ! Jag börjar bli en morsa! huuh.. När hände detta egentligen?


Nej nog om det. Jaaa jag vet att jag bloggar skiiitlite till ditt stora förtret kära vapendragare och sjukling. Men jag hinner inte göra allt jag vill. Sen har jag väl ingen inspiration heller när du inte är med och är galen.

Iallafall, om drygt en timma så ska jag och Nattalie vara på ICA och möta upp Tove och Oscar som snällt som bare den ska skjutsa in oss till Skövde. Vi ska till pims och dricka nån öl eller sju.

Nu ska jag borsta t

Kommentarer
Postat av: rasha

nej min inspiration tryter lite också. fest för att jag är locked up. men jag är tillbaka snart. imorgon ses vi. ta det lugnt med ölen! jag vill ha dig kry!!

2009-09-26 @ 20:15:35
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0