hemma igen

Nu är jag hemma, och jag är verkligen DÖDSTRÖTT! Har vart trött hela dagen iofs, men nu är det verkligen på bristningsgränsen. Jag är så trött att jag mår illa. (Tror inte det är all tårta jag käka förut)

Nu längtar jag mest till helgen. Jag och Rasha ska kolla på twilight på fredag, eller jag ska göra det iallafall, Rasha får väl hänga på om hon vill.

Sen måste jag verkligen komma ihåg att ringa Synsam imorgon och beställa nya linser. Det börjar bli jobbigt med dom jag har, har haft dom ett bra tag längre än rekommenderat, och det känns!
Men jag tycker det är skitjobbigt att ringa såna samtal, är verkligen jättemesig med sånt. Ändå ringer jag säkert ett hundratal (har inte räknat?) för mig helt okända personer varje dag utan att det känns jobbigt nånting. Sånt är bra märkligt.

Nej nu är det nog dags att sova ändå!

Tack o hej,
leverpastej!

(vitsigt va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0