Hem ljuva hem?

Äntligen hemma, men också äntligen hemma till matlagning och disk. Jag börjar ångra att jag blev vuxen, jag menar vem vill inte ha maten färdig när man kommer hem? Väldigt orättvist att det inte är så hela livet. Jag får väl börja dejta en kock eller nåt liknande som kan laga mat åt mig. Vore ju faktiskt inte en dum idé!

Jobbet gick bra, känns som jag fått lite koll på det igen. Det känns jävligt bra!

Men nu till dilemmat. Vad ska man laga för mat? Man vill ju helst laga något som är superlätt, tar ingen tid och räcker i princip hela veckan. Köttfärssås och spagetti räcker ju hur länge som helst, men det åt jag typ hela förra veckan eller vad det var, förrförra kanske. Så det är jag inte så sjukt sugen på. Hm. får nog göra min soppaliknande grytgrejs. Den är god, det tar en stund men man behöver inte ha koll på det hela tiden. SKITBRA!

Så nu var det bara att börja tina köttfärs då antar jag.

Kommentarer
Postat av: rasha

nej linn. du vill inte flytta hem igen. lovar dig

2009-09-07 @ 22:42:44
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Linn

Nja, det hade jag inte tänkt. Men jag tycker att någon kan flytta hit och laga mat åt mig

2009-09-07 @ 22:51:12
URL: http://trashkitten.blogg.se/
Postat av: rash

HAhahahaa :P är hugh jackman in town tro?

2009-09-07 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0