Slappsöndag

Idag har jag tagit det superlugnt. Var hur skönt som helst att sova ut så länge jag kunde idag, sov ända till halv ett. Hur gött som helst.

Så idag har jag diskat lite, tvättat lite, käkat lite. Ja, inte så jätteproduktiv precis, meeeeeen det är livet.


Kom precis hem från ICA, jag köpte två filmer. "O brother, where art thou?" och "Happy Feet". Okej, jag är väl lite barnslig men happy feet är faktiskt bra! Så det så.



 

Så det blir filmtajm sen, kom förbi om ni har lust. Jag står för kaffet!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Suck, var tvungen tanka Happy feet pga din blogg. JAG TROR JAG HATAR DEN

2009-11-02 @ 00:38:06
Postat av: Linn

HAHAHAHHA Oscar, det är synd om dig :)

Du ska få tillbaka usbminnet också, tar med det någon dag.

2009-11-02 @ 12:28:16
URL: http://trashkitten.blogg.se/
Postat av: Oscar

No worries :D vill du har fler filmer får du säga till ;)

2009-11-02 @ 15:14:07
Postat av: Linn

Hoho, sicket erbjudande, jag ska fundera på saken. :)

2009-11-02 @ 15:29:34
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0