New Moon

Okej, jag och Rasha kollade på New Moon igår. Vi dog faktiskt lite när filmen var slut. Det gick så fort! Sjukt bra.
Sen dog nog alla i biosalongen lite granna när Jacob tog av sig tröjan första gången. Jäklar vad det blev livat, värsta sorlet i hela salongen! Inte så konsigt kanske när ungefär 97% av besökarna var tjejor i ca 15årsåldern + Jag och Rash. Han måste ha legat i och tränat stenhårt, riktigt bra må jag säga. HAHAHA vafan är jag 14 eller?

Idag har jag inte gjort ett smack hittills, tvättat lite och så kom Rasha upp och tjöta lite efter hennes körlektion.
Jag och Rasha gjorde förresten världens bästa videoblogg igår, men mitt sega internethelvete kunde inte ladda upp filmen på youtube. Får göra ett nytt försök en annan dag. Bästabästa iallafall.

Nu väntar jag på att mamma ska ringa, tror jag ska hem till henne sen. Har inte mycket annat att göra, hade väl vart gött att dricka lite men jag är helt pank, längtar verkligen efter lönen nästa vecka. Sjukt efterlängtat.

Nu ska jag se på tv.
CIAO





HAHAHAHAHA vad var det jag sa! Erkänn att ni också skulle dö, när han helt oväntat tar av sig tröjan! Typ surprice surprice! En äldre dam hade fått en hjärtinfarkt, och jag skojar inte.

Kommentarer
Postat av: Rasha

såå snygg men sitter inte tatueringen lite väl långt ner?

2009-11-22 @ 03:15:02
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Linn

va vet jag, ofta man kollade på den då

2009-11-22 @ 11:12:13
URL: http://trashkitten.blogg.se/
Postat av: Anonym

I RUN WITH THE PACK

2009-11-24 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0