HAH!

Just när ni trodde ni blivit av med mig så uppdaterar jag, snopet för er!

Äh, när ska man hinna blogga då undrar jag, har inget att skriva om för tillfället heller iofs. Meeeen Hoffmaestro var vi ju på förra veckan och det var verkligen superbra! Så sjukt bra liveband! Inte alls den musik jag vanligtvis lyssnar på heller så jag blev väldigt positivt överraskad. Grymmaste/tyngaste.



Men SNART SNART SNART så ska jag och Rash se NEW MOON. Kommer bli sypertyngaste, jag lovar... Hoppas bara innerligt att vi kan hålla käften hela filmen. (Förmodligen inte)

Kommentarer
Postat av: Rasha

vi kommer skrika högst :D älskar att du bloggar lite nu!!

2009-11-16 @ 23:51:28
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0