tisdag

Idag är det tisdag och jag sitter helt själv här i mitt lilla hörn. Sus styr, Ryssland är ledig och Carro är i USA. Meeeeeeen, jag fick en isglass förut iallafall. Så helt jobbigt är det ju inte.:)
 
Igår kom Nattalie hem till mig på morgonen och fikade lite. Jag hade ju försovit mig till min tvättid så vi stressade lite bägge två för att försöka hinna med det. Och Nattalie hade ju med sig lite hembakade bullar till mig. Den tösen gör så otroligt goda bullar! Mmm så jäkla goda! :D
Sen skjutsade hon mig in till jobbet, snällast!

Fick senare skjuts hem av Åsa efter jobbet, för hon hade tagit bilen in. Sjukt bra att komma hem något sånär i tid!
Men vi gick och solade istället, eller jag solade. För Ryssland blev arg på knäppa killarna som snodde hennes rum, så hon struntade i det och väntade på mig istället.
Haha solarium har jag inte solat sen jag var typ fjorton eller nåt. Men det gick ju bra det med.

Hoppas den här veckan går fort för jag vill verkligen ha helg igen, och snart har jag semester också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0