SNART DÄR




Snart är det dags!

 Kommer bli så jäkla roligt! Jag och Linda drar på onsdag nästa vecka. Kommer lätt bli bäst att åka på en svensk festival i år. Vi är båda lite trötta på utlandsfestivaler nu, det får vänta tills nästa år. jag orkar iallafall inte 16timmars bussresa längre. Inte än på ett tag, inte förns vi kan ta bilen ner då blir det okej. Annars vettesjutton alltså...

Band jag ska se:

A Camp
Bullet
Håkan hellström
Gogol Bordello
Mötley Crüe
Pete Doherty
Satyricon
the Coffinshakers
the Sounds
Thomas Di Leva
Thåström
Tiamat
TURBONEGRO

Och sen vet jag faktiskt inte, kommer inte på nåt mer. Men det får man väl se sen, man kanske missar alla band utom Turbonegro. för de SKA jag se även om himlen trillar ner.

Nej nu är min rast snart slut, Ciao

6 timmar kvar till semestern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0