Sjuk

Idag har jag varit hemma och sjuklig. Haft ont i magen och mått illa. Fatta vad tråkigt jag har haft idag eller? Helt sjukt, jag ska aldrig mer bli sjuk, har verkligen inte funnits något att göra idag. Förutom att laga mat typ så jag har gjort en paj med kyckling och bacon, och sen gjorde jag världens godaste tomatsoppa! Jäklar, jag hade ingen aning om att jag var så hejjig i köket. surprise surprise!!

Annars så fyllde jag år igår, fan, känns inte som 21. Tiden går fort, inte alls längesen man var 17 liksom. Tänk vad tiden går. (pensionärsvarning)
Men det vart en nice dag ändå, Linda kom förbi här innan jag drog, fick en flaska vin. Uppskattas verkligen! :) Sen gick jag och Nattalie och förtidsröstade på bibblan och hälsade på mamma lite och sådär.
Efter det bar det av till jobbet, gick faktiskt ganska okej men det var lite ensamt eftersom jag satt helt själv i hörnet haha
När jag slutade hämtade mamma upp mig och Åsa så drog vi och hämtade Tove och Oscar, men först gick vi upp och kollade på deras nya flashiga köksbord. Verkar aspraktiskt! GE MIG ETT SÅNT! Men iallafall, sen cykla Åsa hem och vi andra drog upp till mamma och käka tårta och öppnade mina paket. Jag fick värsta stora grytan i gjutjärn, verkar ball. Och så fick jag tre böcker. ALDRIG FUCKA UPP med Jens Lapidus, Sarahs Nyckel av Tatiana De Rosnay och 14 år till salu - en skakande svensk historia av Caroline Engvall. Blir nog bra sommarläsning! Har inte börjat läsa någon av dem ännu men blir så snart jag läst ut den jag håller på med nu!

Jaja, det var lite spontanuppdatering iallafall
och kom ihåg, "Chuck Norris was once in a knife fight, and the knife lost."

PUSS

Kommentarer
Postat av: rasha

haha :D det låter grymt!

2009-06-04 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0