NYTT

Nu har jag gjort om lite här, är väl inte helt hundra nöjd men jag har ju hela semestern på mig att trixa och fixa. ska nog göra en snyggare header men det får bli en annan dag.

annars så har jag ungefär en och en halv timma kvar till semestern! Och det ska bli skönt vill jag lova! Ska hem till mamma nu direkt efter jobbet och käka lite mat och sen bär det väg hem. Måste verkligen få tummen ur och färga håret. Jag ser ju rent ut sagt förjävlig ut i håret. Men det ska det bli ändring på!

nej nu hörs vi senare

Kommentarer
Postat av: Carolina

jag tycker din blogg blev jätte bra, det blev snyggt med svart! hat så kul nu på peace and love! medans vi jobbar och sliter :P njut av semestern! Kram

2009-06-22 @ 20:43:51
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0