MÄTT

Just nu är jag så jävla mätt så jag fattar inte. Puh, det är jobbigt att äta god mat på semestern alltså. Fyfan.
Idag har jag tagit det luungt, sett på Chocolate och diskat ungefär. :)

Igår var jag hos Nattalie och grillade och drack öl, och så spelade vi mitt spel "våghals", hahaha så jävla roligt. Fast sen blev jag sjukt trött så jag och Jessica drog oss hemmåt, tog sällskap till brittgården iallafall. Väl hemma så kokade jag broccoli och drack grönsaksbuljong, gott som fasen. Haha jag märker att jag börjar bli gammal när jag gör värsta nyttiga fyllematen och faktiskt kommer hem med öl som jag inte druckit upp. Då äre illa!

Just nu kollar jag på Family Guy och käkar lantchips, men snart spyr jag. Nä man kanske skulle ta en kvällspromenix strax. Vore ju rätt gött. Men jag vet att jag inte kommer göra det, kommer nog somna i soffan snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0