HAHAHAHA

Helt crazy faktiskt. VARJE DAG!



Hahaha knäppt. Nån klocka i huvudet som säger att det är dags att kolla på klockan alltså. Märkligt.
Annars åt jag faktiskt pannkakor till frukost idag, så jäkla gott. Var sjukt längesen jag åt pannkakor! Det är nog lätt min favvomat faktiskt. Förutom kött då.
Sen kom Linda in en sväng för hon hade hittat en jätterolig bild i sin nya maidenskiva. Haha det var riktigt roligt så snyggt. Sen åkte Linda med mig in till skövde för hon skulle på ett möte, och jag gick till jobbet. Och här sitter jag nu.
Och tänk, det är bara 2 dagar kvar tills min semester! (om man inte räknar med den här dagen, annars blir det tre dagar)

Jag och Linda ska köpa t-shirtar nån dag och skriva ballaste texterna från Turbonegro på! Koller bli helschysst!

"But now I'm back with a bang
I've got my own leather gang
And all of them are men
And denim's back again"

 HAHAHA bäst, hur kommer de på alla bra texter alltså. löv


Kommentarer
Postat av: Rasha

sv. HAHAHAHHAHAHA linn my loverboy! han är liiite charmig. speciellt den fokuserade blicken och håret på bröstet xD

2009-06-16 @ 20:36:52
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Rasha

HAHAHAHHAAHHA föressten vilka underbara texter de har<3<3 lätt att jag älskar deras texter. elit.





Jag kommenterar också två gånger . de e coolt :)

2009-06-16 @ 20:38:03
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: räshifläshy

undra om du kommer se 13.37 idag igen? :D

2009-06-17 @ 13:20:37
Postat av: linn

HAHA wtf??

2009-06-17 @ 13:29:40
Postat av: Flashy!

hah alla inlägg bara försvinner :(

2009-06-17 @ 16:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0