Godmorgon!

Nu ska jag snart plocka iordning lite frukost, sen färga håret. Utväxten är enorm, funkar inte längre!
MEn jag skulle faktiskt redan ha gått upp för länge sen men det var så skönt att ligga kvar i värmen undet täcket. Men det blir till imorgon det. För idag så är det fullt upp.

- Färga håret
- Gå till Systemet
- Hjälpa mamma
- Ha släktkalas hos mamma
- hem och göra sig iordning igen
- Fest hos Nattalie

Haha, näää det kanske inte var så mycket men ändå!

Det är så mycket jag vill göra med mitt liv men jag är nog för lat. Och det är ju lite kass :P

Men igår var en bra dag, gick bra på jobbet och efter så gick jag hem till syrran. Vi käka tacos med Oscar och sen kollade vi på Benjamin Button, MEN vi orkade inte se klart den så vi har typ en timme kvar på den. Men bra var den iallafall! Vi får ta och se klart den en annan gång.

ciao


Kommentarer
Postat av: Rasha

den filmen vill ja se! och plus att din utväxt, man skulle kunna tro att du försöker bli blond;) Mahahaha

2009-06-15 @ 22:55:25
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0