FINALLY!

SEMESTER HERE I COME!
Fatta va gött det är att slippa jobba i hela fyra veckor nu! Nästan så att man får lite svindel. Men det ska bli otroligt skönt. Slippa gå upp, bara gå runt i pyjamas. Haha, kommer bli fett.
Sen så har jag faktiskt äntligen fått tummen ur och färgar just nu håret. Färgen ska sitta 15-20 minuter till sen ska jag göjsa på lite mer färg och låta det sitta ytterligare tio, sen är det klaaaart. Fan vad tråkigt det är att färga alltså, och trixigt, jag råkade slänga en slinga hår rakt på ögat förut så nu har jag en svart rand rakt över ögat. BRAAA LINN! Smidigt

Förut var jag hos mamma och firade in semestern, hon går nämligen också på semester nu, vi käkade lite god mat och efter det blev det choklad och jordgubbar. MUMS! Allt medans vi såg på Pulp Fiction, typ världens bästa film! Jag älskar den, så sjukt snygg film. ♥

Nej nu ska jag ut och ta en cigg innan jag behöver ordna med håret igen.

So long,
yours truly

---

Såhär kul äre, på riktigt



oj, vad jag måste färga mina ögonbryn förresten.

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHA :D love it!

2009-06-23 @ 12:14:07
Postat av: Sara

Du är söt!

2009-07-15 @ 16:12:15
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0