...

Fyfan vad jag är seg
Precis vart ute och gått och har nu satt på lite kaffe, börjar bli lite tung i huvudet så det är nog dags för sista koppen innan läggdags.

Hm, har vart lite orolig för Linda och Lars idag, de är ju på Öland och det dog ju en kille där igår som blev knivskuren till döds. Jag vet inte riktigt vart någonstans på Öland L&L är men hoppas det inte var på den campingen!
Jag har iofs inte hört något från dem så det är nog ingen fara. De skulle nog ringa om det var något!

Annars så tänkte jag lite på hon Susan Boyle, ni vet hon i Britains got talent. Jag menar hallå? Vem bryr sig egentligen om denna nyhet längre? Och nu ställer hon in konserter också. FAIL!

(http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5408458.ab)





Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och sen tror jag nog att det är dags att sova, är så fruktansvärt trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm susan boyle.. är hon så bra egentligne? njaaaaaaaaaa

2009-06-23 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0