VUXENPOÄNG

Så grymt vuxen idag så det är inte sant! Det börjar gå utför, snart sitter jag där med en rullator i solen vid busstationen och tittar på fåglarna.

Idag har jag:

•  Gått upp kl 06:30 för att tvätta
•  Betalat räkningar och stoppat in dem i en pärm
•  Vart tvungen att hänga upp all tvätt i lägenheten för att torkrummen inte funkar. (som vanligt)

Och allt detta hade jag gjort innan kl 11! SJUUUUKT mycket vuxenpoäng där. Som tur var kollade jag på MacGyver när jag hade satt på första maskinerna i morse så det jämnar ut det litegrann iallafall. Puh. Haha, MacGyver är så töntigt  ♥



Sen vill jag ge cred till Rasha som orkade gå upp astidigt idag också pga tandläkarn. Jag fattar inte varför de alltid ska behöva ha oss där så okristligt tidigt på morgonen, man har ju alltid tid typ åtta. Ingen vanlig människa som är vaken så tidigt ju. Eller, jo de flesta är väl det men inte vi som jobbar eftermiddag/kväll. Jag menar, jag brukar inte gå upp innan tio annars!

Nej, nu ska jag försöka surpla i mig resten av filen innan jag tar räsercykeln till bussen. A-Fil Hallon in my heart typ.


Kommentarer
Postat av: rash

A-fil is the best friend ever :D HAHAHAHHA BÄSTA UNDRERTEXTEN TILL BILDEN!

2009-07-29 @ 14:44:55
Postat av: Anonym

2009-07-29 @ 14:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0