töntig?

puh, äntligen hemma och har hunnit käka och så. Är hemskt trött idag! Helt stört.
MEN! När jag cyklade hem från bussen så mötte jag en liten kille på en enhjuling! en enhjuling!! Kände mig som största tönten, jag menar här kommer jag med en cykel med två hjul och han klarar sig med bara ett! Jag borde nog skaffa en såndär cykel, verkar ju asballt. Kommer säkert döden dö men med lite övning kanske.

Man känner verkligen vad tråkiga arbetsuppgifter man har på jobbet när alla andra har semester, när jobbkompisarna är där så känns det så hemskt mycket lättare att jobba. Hoppas verkligen att de närmaste veckorna nu går jättefort så att folk kommer tillbaka någon gång!

Sen ska jag faktiskt på bröllop på lördag kom jag på! Blir nog fint, var längesen jag var på bröllop nu. Vi ska bara vara där på själva vigseln för de skulle inte göra någon större grej av det. Men vad sjutton ska man ha på sig?

Kommentarer
Postat av: rash

Du kommer vara fin på bröllopet, som alltid! HEHEehehe vad klyshig jag lät nu Moha! Jag saknar att sitta hos dig på kvällarna. tycker inte om att du jobbar! not cool i said......



Skit i enhjuligen. Han är en fjolla! bara ett hjul? fattigt.

2009-07-22 @ 23:02:43
Postat av: linn

rashirashi!! Saknar att du är hemma hos mig också. men vi får ta igen det nån kväll då.



HAHAHAHAHAHAHA jaa, skitfattig

2009-07-23 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0