Tisdag

Ja nu var det ju ett tag sedan. Har inte fått tummen ur till att uppdatera bara.
Var ju på Peace and Love för nån vecka sedan, jag hade ju tyckt att det skulle vara lite mysigt att åka på en svensk festival för en gångs skull, men ack så fel jag hade. Sämsta festivalen jag vart på helt klart. T o m jobbigare än Wacken förra året då jag var sjuk och mest låg i tältet och frös. Nej, P&L är inte en festival jag gärna åker till igen, jag menar snittåldern var kanske 14!? Hur kul som helst, jag kände mig jättegammal! Nä, men jag skulle kanske tänka mig att åka på den igen OM Turbonegro spelar VARJE dag, då hade det funkat. Men aldrig att jag ska sova på campingen, det var helt sjukt. Som att vara tillbaka på högstadiet. Och det är inget jag vill uppleva igen, tro mig. Haha, nä nu ska jag sluta vara gammal och bitter. Banden var ju faktiskt ganska bra, jag såg Turbonegro, Satyricon, Mötley Crüe, Håkan, Coffinshakers, Witchcraft, Graveyard, Chris Cornell, a Camp uhm, sen minns jag faktiskt inte, men de tre bästa var helt klart Turbonegro, Satyricon och Chris Cornell. SÅ JÄVLA BRA! ♥

Sen efter P&L så har jag vart sjuk, hosta, feber och ont i halsen. Och det ger inte med sig. Snart har jag vart sjuk halva semestern, GÖTT! Jag vet att man kan sjukanmäla sig och sådär men jag orkar inte krångla. Men blir det inte bättre framåt slutet på veckan så får jag väl gå till VC och kolla vad det är för sjukdom jag dras med. haha

Och ikväll blire grillning i Grönhult, min ena kusin skulle vara där med hennes man + barn. Ska bli kul att träffa dem, man gör ju inte det så ofta annars. Finns inte tid eller möjlighet då de bor i stora sthlm eller utanför eller vart de nu bor. Däråt iallafall! :)

----

Sen har jag en annan sak att ta upp också. Jag beställde två jättefina armband från Accessora förra veckan. Jag fick hem dem igår. Och sen när jag skulle lägga mig så skulle jag ta av mig det ena armbandet och då gick det sönder! Det blev massa pärlor i hela köket! Jag har mejlat dem om detta, om hur man ska göra. Om man kan byta eller om man måste köpa ett nytt. Tycker sånt är så jobbigt, allting ska bara funka. Inget krångel, bara funka. GAH!

Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe tror jag.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: rash

fyfan för armbanden säger jag bara :( dåligt att det gick sönder. Men det med länkarna var finfint :D

2009-07-09 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0