tävling

jag tävlar just nu om spotify med nån annan kille hahaha håll tummarna för att jag vinner! :D


Annars är det FREDAG! Så jävla gött! Men den här veckan har faktiskt gått jättefort, mycket fortare än vad jag trodde. Fast det går ju iofs ganska långsamt ibland eftersom alla var tvugna att ha sen semester istället för tidig som jag.

Jajajaa, i helgen kommer jag iallafall ha askul, idag ska jag hänga med Rasha hemma hos mig. Imorgon ska jag på bröllop för att en av mina låtsaskusiner gifter sig! Ska bli jättekul! Kommer säkert bli fint och så. Sen till kvällen blir det utgång med bästa LINDA! Det var så längesen nu tyckte vi så det är lika bra att dricka öl nu. sen på söndagen ska jag nog dö, sova eller bara ta det massa lugnt! kommer bli gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0