Söndag

Jaha så var det söndag igen, tiden går så jäkla fort!
Igår var jag på bröllop! De var så fina! Jättekul. Och så var det första gången jag var på en borgerlig vigsel. Det var lite annorlunda. Det gick väldigt fort, för jag menar, när man är i kyrkan på bröllop brukar det ju ta ganska lång tid. men detta gick jättefort och det var väl bra det :D
Efter vigseln så skålade vi lite och pratade en stund med de andra som var där, sen när de skulle ha middagen hemma hos min kusin så åkte vi hem. Alltså, mamma, jag, Tove och Oscar. Men först stannade vi på donken och käka mcfeast.
Haha vi satte oss ute och skulle käka men det var verkligen ett misstag! Blåste som bara helvete! Kändes som om halva hamburgaren hamnade i håret XD och att resten flög bort. Det var nästan så! haha guld. sen åkte vi hem.

Jag färgade håret och fixade iordning mig för vi skulle till Ronny och Kristina på förfest. Nattalie och Linda var med. Jättetrevligt! Sen drog jag, Linda och Ronny vidare till Husaren. Nattalie skjutsade! Måste försöka komma ihåg att ge henne bensinpengar! Det glömde jag faktiskt växla. :(
Husaren var okej. Aslite folk när vi kom dit bara. Men sen kom det fler och fler. Tove kom dit också för de firade hennes kompis Linda som fyller 20 år på måndag. (grattis till henne!) HAHAHA jäklar var tove var full, skitkul! :D Så skulle hon jobba idag också, smaaart men hon skulle inte börja förns vid tretiden ändå. Så det var väl okej XD
ja, rätt o slätt så har det vart en skitbra helg!


nattalies bilder


HAHAHA snyggt Nattalies bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0